Van Ouderwetse promotie naar Magnetizen

In gezellige en ontspannen sfeer vertelde Ricardo Kok over zijn passie: Motiveren! En dat deze passie inkomstenbron is geworden zonder dat hij daar veel acquisitie voor hoeft te doen. Zijn werkmethode is gebaseerd op de theorie van Simon Sinek in the Golden Circle, ook wel bekend als The Why.

Succesvolle bedrijven, zoals  Apple, verkopen niet op basis van wat, maar op basis van waarom en betrekken hun klanten bij hun bedrijf. Als deze basis is gelegd volgt de hoe en daarna pas de wat.

De presentatie werd afgesloten met het indrukwekkende filmpje “86400 Seconds”

Ricardo: “Ik vond het top om te presenteren. Ik ben erachter gekomen dat 10 minuten kort is, maar wel haalbaar voor een goede inspiratie. Veel positieve reacties gekregen, leuk doorgepraat, potentiële samenwerkingen ontstaan, en gewoon elkaar leren kennen, wat stap 1 is. Zeker voor herhaling vatbaar. ”

Was je er niet bij? De presentatie is via Facebook-livestream uitgezonden. De herhaling kun je hieronder bekijken.

Bekijk de foto’s gemaakt door Aletta Armee:


Comments are closed.