Wat is jouw gunfactor?

We vertellen vaak WAT we doen maar niet WAAROM en vergeten ook vaak de gunfactor. Waarom komt een klant bij JOU. Of visueel uitgebeeld, waarom kiezen ze voor de gele deur en niet voor een grijze?

Op de bijeenkomst donderdag 15 maart was dat het onderwerp en tegelijkertijd de opdracht. Vertel elkaar

  • waarom je dit werk doet;
  • welk onderdeel je zo leuk vindt/word je blij van;
  • waarom word je er blij van?

De opdracht was tevens om te luisteren en feedback te geven of je de enthousiasme en passie ook voelde en daardoor ook inderdaad een gunfactor gecreëerd is. Het bleek dat deze insteek, deze manier van kennismaking veel gesprekstof opleverde met waardevolle onderlinge inzichten en contacten.

Desiree: “Hoe vaker je iets deelt, hoe concreter je het krijgt. Ik vond het heel leuk om te merken hoe juist de verhalen van anderen mij weer inspireerden om mijn verhaal nog concreter te maken.”

Er was een goede opkomst met veel nieuwe gezichten waaronder Mark Kuipers van BAARD advies. Zijn reactie op Open Coffee Haren: “Heel informeel, heel relaxed. Leuk ook dat er een interactief stukje in zat waarbij je vragen kunt stellen en mensen leert kennen, geïnitieerd door Open Coffee zelf. Heel positief, ik probeer zeker vaker te komen.”

 

Laat ons weten wat jouw gunfactor is en deel deze in de community  Heb je nog geen inlog, meld je gratis aan voor de Open Coffee Haren groep binnen de www.socialmediacommunity.nl.

Foto’s door Elise Pragt

 

 

 

 

 

 

 

gunfactor

 

 

 

 

 

 

 

*Door materiaalpech deze keer helaas een beperkt aantal foto’s.

Comments are closed.

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial